Mé malé království


Plné lesků na rty, rtěnek, tužek na oči, očních stínů... Konečně jsem si je uspořádala. 
Všechny skleničky, dózičky jsem si sama polepila. Koupila jsem si balící papír a polepila. Zbylý jsem použila na polepení krabiček.


 
V levém dolním rohu mám tři skleněné mini tácky, v zeleném mám špuntíky na náušnice, nad nimi jsou tři fialové stíny, které jsem si vyloupla z paletky, která se mi rozbila, vedle stínů mám aplikátory na oční stíny.
Nad tácky je krabička, která je popsána níž.
Vedle ní jsou rozjasňující kuličky od Oriflame - Giordani Gold, na krabičce je dózička, ve které mám pinetky.
Mini lesky na rty v rozkošné krabičce (tady).


 Skleničky - stíny, tužky, linky, fixy, řasenky, štětce, gumičky, lesky na rty a rtěnky (možno shlédnout zde).

Sklenička mi nabízí: tužky na oči: Lancome, E.L.F., Rimmel, Max Factor, AVON.
Automatickou protizánětlivou tyčinku na jebáčky od Oriflame, černou diamantovou od AVONu.
Fixy na oči: Oriflame, E.L.F.
Tekuté oční linky: E.L.F a Rimmel, Miss Sporty.
Tužku na obočí: Rimmel.
Tekuté oční stíny: Oriflame.
Pinzety: jednu ve tvaru tulipánu a další v běžném tvaru.



 Nad minitácky je černá krabička LV, ve které mám: stíny na oči v zapečené formě (např.: Essence, M.A.C., Rimmel), pigmenty NYX (které jste viděli zde). Za pigmenty se skrývá pudr na řasy od Essence (tu), gelové oční linky, sypký pudr, tuhý pudr (tady), gelovou bázi pod třpytky na oči, podkladovou bázi pod oční stíny - E.L.F. a Essence, makeup Rimmel (toť), podkladový krém od Oriflame - Oxygen boost foundation a Matující podkladový krém, broskvičkový rozjasňující gel (viděno přímo tady), korektor, kleštičky na řasy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.