Rimmel Stay Matte pudr

Kvalitní makeup a pudr je podle mě základ! Na co makeup, který se po hodině rozteče. K čemu mi je pudr, který práší, špatně se nanáší a dělá masku. Pryč s nimi!

Nechce se mi několikrát denně si přepudrovávat nos, jako dámička. Maximálně dvakrát! A to vážně max! Kolem tohoto pudru jsem chodila s jazykem na zemi už dlouho. Jednoho nepříliš krásného dne (počasí) se mi objevil v košíku.



Cestou domů jsem se těšila, až ho vyzkouším. Štětec na pudr se lehce dotkl pudru a pak pohladil mou tvář. Tohle se párkrát opakovalo, než jsem měla napudřený obličej. Výsledek byl fajn. Čekala jsem, za jak dlouho se mi začne lesknout čelo. A světe div se, ale čelo se mi začalo lesknout asi až za pět-šest hodin! Dřív to bývalo tak kolem dvou až tří. Beru si ho i s sebou na akce, když tancuji, potí se mi i obličej a rudnu, jako prasátko. Ale pudr mi to dokonale zakryje a nedělá masku, zacož děkuji chemikům, vývojářům z Rimmelu.

 Barvu mám Transparent - 001. Musím s ní opatrně, abych nevypadala, jako smrtka. Chtěla jsem odstín Peach Glow - 002, ale ten bohužel neměli a Sandstrom - 004 byl na mě už moc tmavý.


Voní opravdu krásně. Jemně, nijak pronikavě. Až mi dojde, což bude doufám za dlouho - kamarádce vydržel cca půl roku a to se pudřila i pětkrát denně! Tak si koupím další, možná o odstín tmavší, možná stejný.
 

U tohoto pudru platí: kdo koupí, neprohloupí!

2 komentáře:

  1. Moc hezkej blog, přeji hodně štěstí do začátku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, děkuji! Strašně mě to potěšilo! Děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.