První balíček z ebay!

Štve mě, že pěkná bižuterie je drahá a má ji každý druhý člověk. Všichni víme, že pěkné kousky má Gate, C&A, H&M, Takko... Když se šikneme, jsou v akci i -50%. Ale jde o to, se šiknout. U prstýnků o velikost, u dalších věcí o barvu, aby nám ladila s oblečením a dalšími doplňky. Řekla jsem si dost. Proč dávat pomalu sto korun za prstýnek, když ho můžu mít za dvacet korun? Ano! Na ebayi jsem našla pár prodejců, kteří prodávají stejné zboží, jako výše zmíněné i jiné obchody. Je pravda, že zboží dojde za měsíc, někdy i déle, ale já si ráda počkám.

Tento prstýnek jsem viděla na aukru, zamilovala jsem se do něj na první pohled. S poštou stál kolem stokoruny. Pak jsem si ale založila ebay! A hele! V aukci kup teď! byl za 0,99$! V přepočtu kolem 18,-Kč. To je sakra rozdíl!

Prstýnek není první věc, kterou jsem si objednala, je to až druhá věc. První jsem si objednala náušničky. Ale o nich zase jindy. Prstýnek jsem si objednala 10.12.2011 a včera - 27.12.2011 mi došel! V malinké obálce, obalený asi kilometrem bublinkové folie. Já jsem spokojena. Prstýnek vezmu mezi lidi na silvestra.

A tady jsou reálné fotky:



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.