Rimmel London 25 Hour Lasting Finish

Když jsem uviděla reklamu na tento makeup, pomyslela jsem si: makeup na 25 hodin? To je vtip? Smála jsem se mu. Seděla jsem s kamarádkou v kavárně a nad šálkem horkého čaje jsem se jí zeptala, co používá za makeup, jelikož má perfektní pleť! A ona vytáhla tento! Zeptala jsem se jí, jestli si ho můžu zkusit na ruku - odstín. Souhlasila. Já odstín odzkoušela a bylo rozhodnuto! Tento musím mít!

V ČR se prodává ve skleněné lahvičce s pumpičkovým aplikátorem, který jsme již viděli u Renew&Lift a Match Perfection. Mně tento aplikátor vyhovuje. nemusím mačkat plastovou lahvičku, jen jednou jemně (!) zmáčknu a mám potřebné množství. V zahraničí se prodává i v plastovém obalu.


Odstín jsem si koupila 103 - True Ivory. Tento odstín má i kamarádka, měla jsem ho odzkoušený, tak jsem si ho vzala.

Makeup krásně voní, jestli jste někdy měly makeup od Rimmelu, tak víte, jak. Mám pocit, že všechny voní stejně.

Jak se nanáší? Záleží, kolik si ho nanášíte. Pokud po troškách, tak jde dobře. Ovšem pokud dáváte silnější vrstvu, tak zanechává 'čmouhy'. Prostě a jednoduše se špatně rozetírá  a jde vidět.

Kryje dobře. Za krycí schopnost bych mu dala 2+. Bohužel trpím na suchou kůži na čele a bradě, takže ikdy si předtím obličej namažu krémem, jdou stále vidět.

Vydrží opravdu dlouho. Nevím, jestli 25 hodin, na noc se vždy odličuji. Pokud se v zimě rádi zachumláte do teplé šálky nebo bundy, nezanechává stopy. Pro mě je to malý zázrak. Během dne se přepudruji dle potřeby. Většinou asi jedenkrát až dvakrát. Na tváři vypadá opravdu přirozeně. Mohu vám ho jen a jen doporučit :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.