Má sbírka lesků

Dnes vám chci ukázat mou menší kolekci lesků na rty. Měla jsem jich víc, mnohem víc, ale letěly kýblovou poštou. Buď zapáchaly, měly po expiraci, neslušela mi barva, nechutnaly moc dobře.... No, prostě mi nějakým způsobem nevyhovovaly. Tohle je 'zbytek' mé sbírky + ještě mini lesky od Essence -> článek níž :)

Oriflame - Hottie, Pink sugar, Savannah Sunrise romance, NYX - Honey, Apricot, E.L.F. - Pink lemonade, L'oréal Kiss Proof


Oriflame - Hottie, Pink sugar, Savannah Sunrise romance, NYX - Honey, Apricot, E.L.F. - Pink lemonade, L'oréal Kiss Proof
Oriflame - Hottie pink - na rtech není moc červená, spíš rty jemně zbarví, voní po třešních.
Oriflame - Pink sugar - rty zbarví do jemné, něžné růžové. Vůně je sladká, není vtíravá, je jemně sladká.
Oriflame - Savannah Sunrise romance - tento lesk má v sobě třpytky, proto ho skoro nepoužívám. Barva je něco mezi bronzovou a nude, ale na rtech je spíš nude.
NYX - Honey - na rtech je skoro průhledný, nechutná moc dobře, voní zvláštně, připomíná mi to něco mezi citronem a prostředkem na nádobí :D
NYX - Apricot - vůně je méně pronikavá, než u Honey. Jsem ráda, že mám tento lesk, z mých rtů udělá pravou meruňku, jsou k nakousnutí!
E.L.F. - Vůně i příchuť po mentolu. Proto ho používám jen v létě, v zimě bych s ním mrzla ještě víc. Otočným uzávěrem si zvolím příslušné množství barvy, nanesu a hotovo. Podle oficiálních stránek to není lesk, ale tekutá rtěnka. Podle mě je to něco mezi tím. Líbí se mi, že mé okolí neoslní svou září, protože se leskne jemně, nevinně.
L'oréal Kiss proof - tak tento lesk používám asi nejméně. Strašně lepí. Připadne mi to, jako kdybych měla rty slepené lepící páskou k sobě. Abych nebyla na něj zlá, tak ho i pochválím. Má úžasný lesk. Rty jsou jako zrcadlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.