Tekuté krystaly

Tento malý zázrak jsem objevila loni v únoru. Měla jsem hodně zničené vlasy z každodenního umývání, fénování a následného žehlení, svázání do culíku a zafixování lakem nebo voskem na vlasy. Vlasy byly děs a hrůza. Rozdvojené konečky, suché, slabé, bez lesku, prostě hnus. Kamarádka mi doporučila tyto krystaly na vlasy. Dodnes ji za to děkuji.

Krystaly používám denně nebo ob dva, max tři dny. Nanáším je, když si umyji hlavu. Nedávám si je ihned do mokrých vlasů, ale do mírně vlhkých, spíše suchých. Když jsem si je dávala do mokrých, rychleji se mi mastily.

Množství  - bohatě mi stačí jedno zmáčknutí pumpičky. Vlasy mám kousek nad lopatky. Nanáším je po celé délce vlasů. Od kořínků po konečky. Krystaly se mohou nanášet i do suchých vlasů. Přidávají vlasům lesk. Ale nic se nemá přehánět! Při větším množství se vlasy mastí.

Používám je i jako ochranu při žehlení. Rok jsem si nežehlila vlasy. Jen ofinu. A to pokaždé, když si umyji hlavu. Ofina se mi totiž kroutí všemi směry. Nanesu pidi množství na ofinu a přežehlím.

Vůní mi připomínají dětské olejíčky. Nebo přípravky pro miminka. První výsledky užívání jsem poznala po měsíci. Vlasy se po pravidelném používání více leskly. Po půl roce užívání se mi vlasy ohodně zlepšily. Bohužel pak jsem je přestala používat, takže se proces regenerace zastavil. Od září je opět používám pravidelně a vlasy mám pevnější. Když mi nějaký upadne, nejde roztrhnout!


Oficiální text:
Tekuté krystaly Trend Up Starlight s obsahem lněných semínek jsou vhodné pro maximální restrukturalizaci, regeneraci a ochranu vlasů. Lněná semínka chrání konečky vlasů před poškozením a rozdvojením. Tekuté krystaly chrání vlasy před UV zářením a negativními atmosferickými vlivy. Již po prvním použití jsou vlasy na pohled lesklé. Zabraňuje krepatění vlasů.

Použití: Rovnoměrně naneste malé množství produktu na délky vlhkých vlasů a poté pokračujte obvyklým způsobem. V případě aplikace na suché vlasy, naneste malé množství produktu na jednotlové části vlasů a pokračujte jako obvykle. Pro hladký efekt se doporučuje přežehlit vlasy žehličkou. 

S oficiálním textem naprosto souhlasím.


Obsah: 120 ml a cenově se pohybují okolo 230 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.