April Random

Pár random fotek, co se mi za měsíc duben nasbíraly v telefonu, ale i ve foťáku. Takový mini přehled, co jsem v tomto měsíci dělala.

Zeď v mém starém pokojíčku. Vše je přichyceno Blue Tack (Super věc! Kéž bych ji měla, když jsem procházela pubertou a fází s ní spojenou - plakáty všude. A ty po sobě nechaly na zdech následky, yayks).



Propadla jsem thajské kuchyni. Přesněji nudlím. Miluju je! 



Časopisy si kupuji, pokud mají dárek. Tenhle sice dárek neměl, ale Glamour mám ráda. A ke čtení patří něco na zub.


 První letošní grilovačka! V Londýně bylo asi dva týdny (haha) doopravdy léto a jakmile se mi uvolnil dům, pozvala jsem přátele a ugrilovali jsme si. A že to bylo žrádlo! 


 Má první fortune cookie.



A novinka na závěr - přestěhovala jsem se! Ze zóny 6 do zóny 3! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.