Eyeko eyelash curler

Nikdy jsem nebyla velkým zastáncem kleštiček na řasy. Řasy jsem mívala pěkně natočené i bez něj. Bála jsem se, že mi zlomí řasy. Kamarádka bez nich nedá ani ránu. Ale někde ve skrytu duše jsem měla kleštičky Eyko na svém Must-Have-Listu. Kleštičky stojí 12£. Můžete si je objednat z ebay.com nebo ebay.co.uk. Pro lepší natočení řas si kleštičky můžete nahřát i žehličkou na vlasy nebo fénem. Ale pozor! Ať nejsou moc horké, jinak si řasy spálíte!


Kleštičky mají ergonomickou rukojeť, modrý silikonový pásek a modré sametové ručky. Mně se modrá s kombinaci se stříbrnou líbí. Neměnila bych.


Kleštičky mají i dvě náhradní silikonové tyčinky. Doporučují se měnit co 3 měsíce.


Bez použití kleštiček na řasy.


S kleštičkami na řasy. 
Viditelný rozdíl. Kleštičky nepoužívám každý den ze strachu, že mi řasy zlomí, jop, strach přetrvává. Řasy si s nimi natočím na speciální příležitosti. 

Co vy a kleštičky na řasy? Používáte nebo ne?

2 komentáře:

  1. máš krásně husté řasy :) to se všem nepoštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :) Každému příroda nadělila někde jinde :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.