April Food & drink random

Jídlo, ajajajaja! Musím říct, že duben byl měsícem obžerství.


Caramel macchiato - potřebovala jsem vzpruhu po protančené noci. A protože byla velikonoční neděle, kelímek mi pomalovali a dostala jsem i čokoládovou Starbucks penízku. Kamarádce kelímek nepomalovali a nic nedostala, hehe. U ní doma jsem ji poprosila o pastelky a vybarvila si kelímek, který stejně skončil v koši. Snad vykouzlil úsměv na tváři popeláři (máme průhledné odpadkové koše, všichni vidí vaše tajemství :)


Sledování YoutuBe a Latte z Waitrose. Waitrose je supermarket, kde máte jedno kafe nebo čaj dle vlastního výběru zdarma. Musíte mít kartu MyWaitrose, díky které máte slevu na výrobky Waitrose, ale i značkové. Při nákupu nad 5£ máte noviny zdarma (Daily Mail, The Times...)


S kamarádkou jsme byli u nás v hospůdce na pivu. Stěhovala se, tak jsme si po dřině, kterou stěhování obnáší daly zasloužilou odměnu - Stellu.


V Camden Town mají nejlepší nudle a sladké brambory s kuřecím masem! Za 5£ dostanete takovou krabičku, kterou vám naplní vším, co si řeknete nebo ukážete. Jen tu fotku vidím a mám hlad.


Můj první domácí bannana bread. Vydržel jeden den. Hněd se snědl. 


S další kamarádkou na další kafe. Abych to upřesnila - Costa Toffee Creamy Cooler a carrot cupcake


Brasilian Chicken coxinhas (fakt hnus!) a Heineken. Nějaké kalorie jsme při nakupování spálily, tak jsme je musely někde zase nabrat, to dá rozum.

Přiznávám se! Jsem coffee addict! Ale když ono je to tak dobrý. Pohladí a zahřeje na duši a tolik různých příchutí, velikostí a možností...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.