Československá restaurace

Pokud  žijete delší dobu v zahraničí, začne vám chybět česká kuchyně. Včera jsem se s kamarádkou domluvila, že zajdeme na oběd do ''České''. Máme to štěstí, že bydlíme na severu Londýna, tudíž obě Československé restaurace máme pár zastávek.

Československá Restaurace
www: ZDE
Stanice metra : West Hampstead (Jubilee line)

Restaurace má zajímavou historii, kterou si můžete přečíst na jejich stránkách (odkaz výše). Můžete si vybrat, jestli chcete sedět v restauraci, v baru nebo u pípy. Pivo si nosíte a objednáváte sami. Platíte hotově nebo kartou. Jídlo si rovněž objednáváte, ale na jiném místě, než pivko. To jsou snad dvě věci, co se mi moc nelíbí.


Byla to má třetí návštěva této restaurace. Prvně jsem měla kuřecí řízek, bramborový salát a zeleninovou oblohu. Na řízku mě překvapil citron. Bramborový salát mi moc nechutnal, nejlepší je ten, od maminky, který máme u Štědrovečerního stolu. 

Ceny jsou více, než přijatelené. Zvláště na Londýn. Za tyto tři bramboráky jsem dala tři libry. Pivo vás vyjde rovněž na tři libry (Plzeň a Budějovický Budvar).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.