The Pretty Reckless - Concert

The Pretty Reckless 

Info: Kapela byla založena v roce 2008
Frontman: Taylor Momsen (The Grinch, Gossip girl)
Baskytara: Mark Damon
Kytarista: Ben Phillips
Bubeník: Jamie Perkins 

Vydaná CD: Going to Hell (2013)
EP Hit me like a man (2012)
Light me up (2010)
EP The Pretty Reckless (2010)


The Pretty Reckless jsem si zamilovala na první poslech jejích debutového singlu - Make me wanna die. Prohledávala jsem internet, youtube a hledala informace, singly a poslouchala je dokola a dokola. Přála jsem si abych je jednou viděla živě, ale nepřikládala jsem tomuto přání velkou šanci na úspěch. Takže, když jednou večer na jejich oficiální facebook stránce byla zmínka o tom, že budou mít koncert v Londýně, poskočilo mi srdíčko radostí, nadšením, vzrušením. 

Lístky šly do prodeje za pár dní. Bylo to pondělí, devět hodin ráno. Seděla jsem na posteli a netrpělivě klepala debitní kartou o notebook. Každou vteřinou jsem aktualizovala stránku abych vstupenku nepropásla. Devět hodin a tři minuty a lístek byl můj. Musela jsem se registrovat, proto to trvalo tak dlouho. Lístek byl můj! Půjdu na The Pretty Reckless! Splním si dva sny v jednom - jít na kapelu a jít na koncert v Londýně! 


Druhý den jsem o tom všem vyprávěla, byla jsem nadšená. Postupem času mé nadšení upadalo, dokud nebyl den před kocertem. Koncert se konal v Electric Ballroom - Camden Town. To mám od svého bydliště hodinu cesty. Dovnitř nás měli pustit v sedm hodin, vyrazila jsem tedy raději s předstihem a to o půl šesté. 
Dojela jsem na Camden Town a hledala Electric Ballroom, čekala jsem velkou budovu, ale on to byl typický anglický úzký domeček. Tedy, domeček to sice byl, ale v tomhle domečku byl bar a malé pódium. Fronta se táhla po celé ulici, až za roh. Dovnitř nás nakonec pustili po půl osmé, museli jsme otevřít tašky a sebrali nám pití a jídlo. Pfff! Stála jsem v páté řadě. Předkapela začala hrát asi o půl hodiny později. Byla to hrůza! Zpěvák vůbec neuměl zpívat a jakmile skončili, vylili na nás pivo. Co to?! 

O další hodinu později, kdy jsme stáli jako trubky a koukali na prázdné pódium, kde zvukaři nastavovali kytary pro The Pretty Reckless a další nezbytné věci. Z poza rohu na nás vykoukl kytarysta a všichni si oddychli - konečně budou hrát! Ale kdepak. Vykoukl, hodil něco do publika a zase zalezl za roh. Řekla jsem si: ,,Co to na nás házíš?!'' A jedna  věc, co hodil mi přistala na ruce. Bylo to jejich trsátko. Rychle jsem se na něj podívala a schovala do kapsy. Hodil jich dohromady čtyři a jedno je moje. 


Kytarista vylezl podruhé a konečně začali hrát. Hráli perfektně. Taylor zpívala na playback, ale to mi nevadí. Vypadá jako panenka. Hráli asi čtyřicet minut. To ze tří hodin, co měl koncert trvat není moc a lístek nebyl zrovna nejlevnější. Nicméně zážitek, že jsem zpívala s ostatními fanoušky  a Taylor své oblíbené písně mi zůstane.

A co nám hráli? 
Follow me Down
Zombie
My Medicine
Heaven Knows
Going to Hell
Sweet Things
Since You're Gone
Make Me Wanna Die
Miss Nothing
Fucked Up World

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.