Laky na nehty - podzim/zima 2013

Laky, laky a zase laky. Úderem prvního podzimního dne se jako kdyby všechny mé oblíbené youtube a bloggerky domluvily, že si na nehty dají podzim. Já podzim ještě necítím, možná to bude tím, že jsem v Anglii a máme tu slunečno a teplo. Momentálně přemýšlím, jestli nepůjdu ven v šortkách nebo v sukni. Ale zpátky k lakům. Máte některé barvičky doma? Já si musím doplnit zásobu, ale nejdříve se podívám, jaké barvy mám v Česku.

O.P.I




Chanel


Dior

Nails I.N.C.


Butter London



Určitě jste si všimli, že pofrčí zemité tony. Přijde mi to jako návrat k přírodě, barva spadeného listí, barva země. Naopak zářivé barvy a neonové barvy mi přijdou jako barevní draci, které děti pouští na poli. Oživení podzimu. K neutrálnímu outfitu výrazný lak na nehty.

Máte některé barvy doma? Řídíte se, jaké barvy jsou na dané období in?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.