Eyeko skinny liquid eyeliner

Eyeko kosmetiku jsem chtěla vyzkoušet. Nějak extra mě to nelákalo, kdybych nevyzkoušela, nevadilo by mi to. Když jsem byla v ČR a koukala na UK blogy, záviděla jsem holkám, jaké mají u časopisů dárky. Řekla jsem si, že až tu budu, každý měsíc si jeden koupím, samozřejmě s dárkem. Minulý měsíc to byl časopis Marie Claire s fixem na oči Eyeko. 

Bohužel si nepamatuji, kolik časopis stál, ale tuším, že kolem £3,80. 
Na obálce byla Diane Kruger, obsah časopisu mě zklamal, čekala jsem něco víc, vlastně jsem si přečetla asi tři články.

K samotnému fixu: Nenadchl mě. Přirovnala bych ho k fixu od Oriflame nebo k Rimmel tekutým linkám, i tyto dva produkty jsou lepší, než Eyeko. 

Fix jsem vyzkoušela na ruce a poté dvakrát na očích. Když jsem ho chtěla vyzkoušet potřetí, asi za týden nebo čtrnáct dní, byl vyschlý, nemaluje. Pro mě Eyko vícekrát ne.

Je možné, že jsem chytla špatný kus, ale vyhodit £10 a mát za ně tohle? Ne, děkuji. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.