Karbanátky

Karbanátky jsou rychlé a ke všemu jednoduché. Je to jedno z prvních jídel, které jsem se naučila. Tady je můj recept:

Ingredience:
Mleté maso
1 Vejce
Majoránka
Sůl
Pepř
Hořčice
Já časem přidala i grilovací koření, gulášové koření, dle chuti.

Postup: Do mísy vložíme mleté maso, vyklepneme vejce a ručně prohněteme. Já preferuji práci rukama, pokud se nechcete ''upatlat'', můžete použít vařečku. Do směsi přidáme špetku soli, pepře, lžičku hořčice, majoránky a znovu prohněteme. Já směs vždy ochutnám a dle chuti se rozhodnu, co dál. Většinou dávám 3 lžičky hořčice. Strouhanku přidávat nemusíte, ale díky ní směs drží lépe pohromadě a pokud hodláte nakrmit více lidí (4+), strouhanka vám znásobí obsah směsi. My doma smažíme na sádle, ale pokud nemáte sádlo, použijte olej. Velikost karbanátků můžeme dělat pomocí lžíce, vzniknou tak pěkné, kulaté. Já je dělám tak, že si naberu trochu masa, stlačím ho oběma rukama, dodám tvar a dám na pánev. Smažíme, dokud nejsou zlatavě hnědé.


Vše smažené odkládám na ubrousek aby vycucl mastnotu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.