Ebay Watch/Wish List

Ebay. Mnou milován i proklínán. Ani nechci vědět, kolik peněz jsem tam nechala. Stejně tam skoro denně chodím a dívám se, co prodávající nabízí.

Lindesy Kelk - na tuto autorku jsem narazila v Anglii, když jsem si v Asdě kupovala jídlo, měli tam i knihy za 1libru. Dodnes si nadávám, proč já blbá jsem si nevzala The Single Girl's to do List, když už jsem si brala I Heart Paris. Ta jedna libra by mě vážně nezabila. Hold za blbost se platí.

Lauren Conrad - Style - tuto knížku snad nemusím ani představovat. Ani nevím, proč ji vlastně chci. Chci ji proto, že jsem si Lauren oblíbila v The Hills? Nebo ji chci proto, abych byla/cítila se jako opravdová blogerka a fashion maniačka?


Kytička do dírky - ehm, do 3.5 mm jacku (telefon, tablet, MP3 přehrávač...). Mám průhlednou mašličku, kterou střídám s telefonem a tabletem. Chtěla bych ještě kytičku, když je to jaro. A k čemu to slouží? Má to zamezit prachu, který se může dostat do jacku a znekvalitnit tak zvuk. Ale mně se to prostě líbí, je to holčičí, pěkný a v podstatě úplně naprd. Jenže mám v sobě ten pocit touhy, chtíče po kytičce do dírky.





Čelenka do vlasů - zase mám chvilkovou úchylku na čelenky. Tato se mi líbí, ale pořád váhám. Mám, nemám, mám, nemám. Ono je to sice dvacet korun, ale dvactka ke dvactce...

Paletka na oční stíny - mám doma dvě. Jednu plnou, druhou poloprázdnou. Mám ji ve sledování v případě, že se mi i druhá zaplní a budu potřebovat novou. Aspon ji nebudu muset hledat a jen párkrát kliknu, odečtou se mi peníze z účtu, au, au, ale ten pocit štěstí, radosti, adrenalinu a očekávání, kdy mi dojde je k nezaplacení.

Perličkový náhrdelník - už dlouho se koukám po Collar Necklace a na tenhle jsem narazila náhodou. Přemýšlím, jestli ano nebo ne. Stále jsem na vážkách. Ani nevím, s čím bych ho nosila. Ale pro ten pocit, že ho mám. Ovšem na druhou stranu - zbytečně mi bude vyset ve skříni...

No, zvláštní to seznam. Ale, upřímně, je můj a já jsem já.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.