I am still alive - žiju!

Pár týdnů jsem o sobě nedala vědět. Měla jsem zkoušky ve škole a pak....jsem vzlétla do oblak díky jednomu ptáčkovi, který se jmenuje Airbus A320, který mě bezpečně dopravil na mně již známé letiště London - Luton. Ano, jsem opět v Anglii. Tentokrát žádný zapadákov, ale rovnou Londýn! Přesněji, Northwood, což je část Great London.

Být, vidět a žít v Londýně jsem si přála již několik let. Jakmile jsem se vrátila z Tottonu, věděla jsem, že v červenci budu v Londýně. Byla jsem o tom přesvědčená. Podařilo se. 

Shrnuto, podtrženo, budou zde NEW IN články z Primark, Boots, SuperDrugstore, Charity shopů. Určitě i fotky, co pořídím. Mé zážitky. Inu, je se na co těšit.



Takže, jestli i VY máte svůj sen, jděte si za ním! Je to váš sen, váš život a pokud se najde někdo, kdo vám bude říkat, že na to nemáte, dodá vám to sílu jim ukázata, že na to máte.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.