Koho sleduji přes Bloglovin?

Než jsem se dostala k blogování, sledovala jsem blogy. Některé jsem si zalíbila tak moc, že jsem je shlédla od nejnovějšího příspěvku až po první příspěvek. Někdy mi to trvalo i dva dny, pokud byl blog obsáhlý. V mém hledáčku jsou, byly převážně zahraniční blogy. Přesněji řečeno blogy Angličanek. Ale i přes mou zálibu v těchto blozích mám i neanglické blogy.

Mých pět TOP z blogosféry:

Zahraniční:

Black Pearl Blog - maminka Sandra, 25 let. Moc se mi líbí její styl oblékání a malování. Podle mě je to kus krásné baby.


Anna Saccone - rovněž maminka, miluje cupcaky a vše, kde je jejich potisk. Má překrásnou dcerku, která se na nás culí z maminčiných příspěvků.


Cupcakesclothes - slečna má svůj osobní styl a nebojí se nám ho ukázat.


Alittleobsessed - Sabrina z Londýna

CZ blogy:

Yell Yahodova - této slečně jsem přišla na chuť, respektive na blog loni. Od té doby se kochám fotkami, které sama fotí

.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.