CC creamy

Co vlastně CC znamená? Colour Control nebo se můžeme setkat s názvem Colour Correction.

Pokračování v abecedě. Po BB krémech na sebe nenechaly dlouho čekat CC krémy. Ty jsou určeny pro starší z nás - obsahujé anti - age složky. Rovněž jsou určeny  pro ty, kteří postrádají krytí u BB. Krytí některých CC krémů je srovnatelné s make-upy.

CC jsou vhodné pro ty, kteří potřebují zakrýt nedostatky pleti a zároveň hydratovat.


OLAY CC cream - cena cca 20$, dostupný ve třech odstínech


L'ORÉAL nám nabídne rovněž tři odstíny. Tyto najdeme v drogerii.


Chanel 


iFiona


CC krémů je plná řada, pozadu nezůstala ani Missha, SKIN 79... Mně CC krémy nechávají chladnou. Nezkoušela jsem ani BB. Jsem spokojena se svým Rimmelem 25h a nehodlám měnit něco, s čím jsem spokojena. Jsem ráda, že jsem našla pro mě ten perfektní make-up.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.