Cheese on toast

O cheese on toast jsem slysela jiz v CR, k snidani ho meli i mi Simici v The Sims 2. Chtela jsem ho ochutnat, ale po receptu, zpusobu pripravy jsem nepatrala.

Takze tady je navod, jak udelat cheese on toast:



Vezmeme chleba, v ČR toustovy chléb, namazeme jej zlehka maslem. 
Bokem si do misky nastrouháme sýr. 
Sýr pomalu přidáváme na máslem namazany chléb. 
Troubu si predehrejeme, pokud máte gril, zapněte gril. Já gril zapínání na nejvyšší stupeň - 5. 
Chleby položíme na pečící plech a pečeme, dokud se sýr nerozpusti. 
Můžete použít jakýkoliv sýr máte rádi. 

Deti mají můj cheese on toust radeji, nez odrodicu :D oni totiz nedavaji máslo na chleba a chleba dávají ještě předtím do toustovače, takze je vysusenej.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.