Mix it vs Graze

Mix it jsem zkusila doma, zatim jen jedenkrat, ale rozhodne mam v planu si objednat dalsi po mem navratu. Obe dve firmy se zabivaji, nabizji svym xakaznikum moznost vybrat si zdrave mlsani. Mix it je v CR, Graze je v UK. A budte radi, ze Graze je jen v UK. Dozvite se proc.

Mix it:
- muzete si vybrat, jestli chcete snidanovy tubus (velky) nebo tubus na orisky a ovoce (mensi)
- muzete si vybrat desing tubusu
- objednate si tubus, kdy chcete
- prehledne webove stranky
- tubus muzete pozdeji vyuzit
- vypocet kalorii
- ukazatel zaplneni/volenho mista v tubusu v %
- ukazatel ceny
- pri porizeni vice tubusu, je doprava zdarma
- stanete se na Mix itu zavisli

Graze:
- prvni krabicku muzete mit zdarma, pokud pouzijete kod (treba tento: DVP32RHD)
- muzete si vybrat, jestli chcete nibble box (vyberete si, co chcete) nebo nutrition box (vyberouvam oni, co vam poslou)
- muzete si vybrat, ktery den chcete aby vam box zaslali
- box vam zaslou jedenkrat tydne 
- pri registraci vlozite cislo sve kreditni karty a penize vam jednoduse ztrhnou
- pokud box nechcete, muzete si udelat prazdniny
- box ma ctiry prihradky, male prihradky
- jednotna cena - 3,89 vcetne postovneho
- maji jine veci, nez mix it
- v krabici najdete i ubrousek
- vse je 100% recyklovane (papir, plast)
- maji i slane vyrobky
- pokud si vyberete zakusek k caji, poslou vam i pytlik caje

Shrnuti: Mix it si muzu objednat, kdy chci a nestrhnou mi penize bez meho vedomi, vydrzi mi dele. Kdyz jsem si objednala prvni Mix it, byla jsem nadsena a rozhodne to zopakuji. Kdyz jsem si prvne objednala Graze box, byl sice zdarma, ale dalo mi to trochu praci se na jejich strankach zorientovat. Vybrala jsem si ctyri veci, ale z mnou vybranych mi poslali jen tri. Dalsi box jsem chtela zrusit, jelikoz jsem nebya spokojena a nechctela jsem za dalsi platit, ale heleme se, neslo to! Takze se mi z meho uctu odecetlo cca 130 Kc za box, ktery jsem nechtela a nemela jsem ani sanci si veci vybrat!

Takze, ja davam ruce od Graze boxu pryc, chtela jsem ho zkusit, zkusila a dvakrat (nechtene) stacilo. 












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.