Bye, bye 2012...Welcome 2013

Všem vám přeji krásný rok 2013. Dle čínského horoskopu rok vodního hada. Tento rok se má nést ve znamení toho, že se lidstvo stmelí, začne myslet globálně a především ekologicky. Pokud vás toto téma zajímá, doporučuji vám si nějaké informace vygooglit.

I já začala s obměnou, začala jsem s tou nejtěžší a to s duchovní. Nene, nebude ze mě příslušník sekty nebo některého náboženství. Strýc mi půjčil knihu od Jamese Redfielda Celestinské proroctví. Jelikož mám poslední noci problém s usínáním (někdy mi trvá i 2 hodiny, než usnu), začala jsem knížku číst po nocích. Pokud nemáte rádi knihy, je i zfilmovaná. Pokud ji dočtu, což doufám, že ano, jelikož je zajímavá, bude na ni  recenze.



To jsem ale odběhla od tématu, chci vám všem popřát hodně zdraví, to máme totiž jenom jedno, dále lásku, štěstí a mnoho úspěchů v tomto roce, ať je pro nás lepší nebo stejně dobrý, jako ten minulý.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.