Essence leden 2013 - Snow jam

Další limitka na leden od Essence. Tady ta se mi líbí mnohem víc, než ta předchozí, i když tam mě láká ta tvářenka, tady mě láká krém na ruce, oční stíny a laky na nehty.


1. Krém na ruce fialová barva - to jako vážně? Dělají mi to naschvál?!
Odstín: 01 Keep Cool!


2. Laky na nehty tak tady nevím, který dřív
Odstíny: 01 Goofy-Blue, 02 Lilac Is My Style, 03 Life Is a Freeride, 04 Top Of The Ice-Stream

3. A když už jste u těch nehtů, přidáme ještě pilníky na nehty
Odstín: 01 Snowboard-Girls Rock!
4. Na sjezdovce bude pěkná zima, tak proč si nezahrát na zmrzlinu a nemít modré rty?
Odstíny: Lilac Is My Style, 02 Goofy-Blue


5. Oči, které svým pohledem rozpustí i ten největší rampouch
Gelové oční stíny (mně se tedy z kolekce Fruity slévaly do čárek)
Odstíny: 01 Lilac Is My Style, 02 Top Of The Ice-Stream, 03 Life Is a Freeride

JUMBO tužky nebo pastelky?
Odstíny: 01 Let’s Hit The Slope, 02 Petrol Snow-Queen



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.