Essence leden 2013 - Vintage District Collection

Máte rádi limitky? To napětí, když jdete kolem stojanu a pokládáte si otázky: Je tam, není tam? Jaké budou barvy? Budou odpovídat internetu? Jaké budou ceny?

Z čeho se bude tato limitka skládat?


1. Laky, laky a opět laky. Nemáte pocit, že jsou odstíny v posledních limitkách stejné? 
Odstíny: 01 Vintage Peach, 02 Shopping & Portobello Road, 03 Antique Pink, 04 Get Arty a gel-lak


2. Mám rty a závislost si na ně neustále něco matlat a proto nám Essencáci přináší rtěnku a lesk v jednom balení.
Odstíny: 01 Vintage Peach, 02 Antique Pink


3. Mám líčka jako dvě rajská jablíčka ( tady nejspíš zhřeším)
Odstín: 01 It’s Popul-Art

4. Oči, oči kočičí
Oční stíny - tedy nevím, mně přijdou designově jako koberec...

Gelové oční linky - modrou by mohli zařadit do stálé nabídky

5. A ještě jednou serepetičky na naše drápky obal mi připomíná starší limitku od Catrice

Tak co, zlákalo vás něco? Mně tedy uchvátila ta tvářenka, pro tu si nejspíše skočím, ale uvidím, jestli tato limitka k nám vůbec dojde...



2 komentáře:

  1. jeee, super článek, mě se líbí laky a ozdoby na nehty a trochu mě láká i ta rtěnka s leskem v jednom

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :) tak snad k nám kolekce dojde a pak dej vědět, jestli sis něco pořídila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.