Anglie

Nějakou dobu jsem se neozvala. Je to proto, že jsem v Anglii. Prvního ledna jsem si začala psát s maminou - Sheryl, domluvily jsme se během dvou nebo tří hodin na tom, že 5. 1. 2013 přiletím a vyzvednou mě na letišti . Druhý den začalo lítání. Odhlásit se z pracáku, z pojišťovny, zařídit si rychlo pas, udělat si cestovní pojištění, koupit si letenku, zabalit se, rozloučit se a hurá na letiště. Pas mě stál 1500,-Kč a ochota našich úředníků je opravdu ''skvělá''. Ochotou by se rozdali pro ostatní. S letenkou to byla taky komedie. Zkoušely jsme tři kreditky a ani jedna nefungovala. Kupovala jsem si letenku online. Někdo to má za pět minut, nám to trvalo díky bankám a jejich kreditkám asi tak dvě hodiny. Ale nakonec se to podařilo. Letenka mě přišla kolem dvou tisíc. Pojištění mám do konce dubna a další dva tisíce. Mám tu být do půlky července, ale pas mi platí do 3. července, tak se musím s rodinou nějak domluvit. V dubnu nebo květnu budu mít ve škole zkoušky, s rodinou jsem se domluvila, že se na zkoušky vrátím do ČR a pak zpátky do UK. 

Dneska je to můj páni! Už třetí den! Ale první den, co šly děti do školy. Takže jsem teď sama doma. Pro děti jdu kolem čtvrté hodiny na hřiště. Dala jsem prádlo z pračky do sušičky a nevím, jak dlouho se suší, nevíte to někdo? Ani nevím, jestli to mám žehlit... Nevím tolik věcí a hlavně nevím, co mi říkají! A to jsem si myslela,  že mám dobrou angličtinu, ale ono prd. 

Dnes jsem měla už i první nákupy, hehe. Z domu jsem si dovezla 10 liber, tak jsem si koupila něco na památku - rozumějte peněženku, tašku na nákupy a nějaké to jídlo, protože ten jejich chleba je sice dobrý, ale nemusím ho mít na snídani, oběd, svačinu a večeři. 

Tady máte pár foteček:

Dům, kde teď bydlím

Můj první nákup jídla.

Keep Calm 

Peněženka z Forever 21

Všechny příspěvky z Anglie budou pod stejnojmenným štítkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.