EBAY

Ebay! Já tě miluju a proklínám! Další balíčky, den za dnem...pošťačky si musí klepat na čelo, a co teprve celníci?

Co se mi nashromáždilo za poslední dny a týdny?

Missha M BB cream tenhle krém si objednala kamarádka. Nezkoušela jsem ho, ale nechala mi vzorečky, které přišly společně s ním, takže bude i recenze. Objednala si odstín 23 - Natural Beige.




Náušničky Betsey Johnson:


1. Perly s pusinkou a XOX Betsey



Jsou velké! Čekala jsem nějaké pidi, ale ony jsou vážně obří! Když jsem si je poprvé nasadila do uší, myslela jsem, že s nima nikdy nikam nepůjdu. Ale jsou úžasně lehké, vůbec je na uších necítím. Líbí se mi potisk pusinky. Můžete je nosit otočené s nápisem nahoru nebo dolů, že není vidět.




2. Betsey Jonhson lebky



Když jsem je uviděla, musela jsem se smát. Vidím je s koženou bundou, košile, džíny, černý váček se cvoky... Jsou rošťácky roztomilé.


Další náušničky - No name ale vyšly mě kolem 4,26Kč, no nekupte to!






Jinak další balíčky jsem otevřela a publikovala. Byly to: pomocníci na a do vlasů a překvapivě náušniče a první balíček byl prstýnek.


Asi čtyři balíčky mi někde ztratili. Ale psala jsem prodejcům a že mi věci pošlou znovu, tak snad se jich dočkám.


Málem bych zapomněla! Znáte to, když máte kupu náušnic a žádné průhledné bobky, které jim sedí, aby jste náušnice neztratili? Tak proto jsem si pořídila toto:


A rovnou 100!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.