Ebay


Další balíčky z Ebay. Už je přestávám počítat. Včera mi došly věci na/do vlasů. Hned jsem je vyzkoušela.

1. Drdolník (nevím, jak to nazvat v CZ, tak mu říkám drdolník :)


Na výběr byly dvě délky: 17,5 cm a 22,5 cm. Já si vzala ten menší. Vlasy mám kousek nad lopatky a nedaří se mi udělat pěkny donut. Snad zítra nebo časem, až vlasy porostou. Na povrchu je pěnová hmota a pod ní je ohýbatelný kovový plíšek, který mi připomíná sponky do vlasů.




2. Vlnkovače


Vlasy se mi vlní od přírody samy, po umytí je někdy podporuji s tím, že do nich přidám tužidlo. Stejné, nebo spíše podobné vlnkovače mají i v KIKU, bohuzel si nepamatuji, kolik jich tam je a kolik stály. Já jsem chtěla ty žluté - s motýlky, ale přišly mi hned první - se srdíčky. Barva jě něco mezi oranžovou a červenou.

Jak vlní? Dobře! Namotala jsem si jeden vlník a asi za 5 minut jsem jej rozdělala a měla jsem pěknou vlnu. Za dvě a půl hodinky jsem z vlasů sundala (cca 14:00) všech šest, přelakovala a vlasy mám vlnité do teď (cca 23:00).

3 komentáře:

Děkuji za každý komentář.