Knihovna

Dnes jsem zavítala do místní knihovny. Registrovala jsem se online, ovšem moji registraci ztratili v Matrixu, napsala jsem jim tedy e-mail, omluvili se a druhý den jsem měla kartičku doma. Bohužel včera  byla knihovna zavřena.

Členství je zdarma. Půjčení knih zdarma. Půjčení časopisů zdarma. Použití PC na 1h,rovněž zdarma. Platí se za půjčení DVD - 1libra a za půjčení CD. A všechny věci nejsou 100let staré, ale najdete tu nejnovější filmy, ebooky,.audiobooky, knihy a časopisy.


Co me zklamalo, tak to, že na PC je starý Windows XP a jeho verze Wordu, PC je pomalý, nemá slot na karty, zachránil to slot na USB.



Zítra se do knihovny vrátíme, protože mě čeka upravit ještě 40 stran a nasledne je vytisknout. Tisk stojí 20penci/A4.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.