Hello :)

Opět se vám ozývám z Anglického městečka Totton. Dneska nám napadl sníh. Vím, že u nás (ČR) je sněhový kalamita, ale tady bylo do dneška krásně slunečno. Pršelo jen v noci. Včera jsem si v místním obchodě Asda našla skvělou čepičku, kterou jsem si chtěla jít dnes koupit, ale jaksi mi sníh překazil plány - děti mají dnes volno.

Byla jsem se projít a mým cílem bylo - najít moře! A našla jsem bahno.
Byla jsem se projít a mým cílem bylo - najít Tesco! A našla jsem Tesco o velikosti benzínové pumpy. Asi proto mu říkají Tesco Express.

Koupila jsem si boty z Store Twenty One - z 15liber na 10, no nekupte to! A navíc jsem nějaké boty potřebovala, jelikož chodit pořád ve válenkách, mé nohy to pocítily.

Snažím se nejíst to jejich pečivo. Hlavně chleba. Nakoupila jsem si jogurty, protože  rodina asi slovo jogurt zná, ale neví, kde je v obchodě najít. Večeře bývají teplé, takže si dávám na oběd něco malého nebo se o to alespoň snažím. Nevaří se tu. Vše je tu ready-made. Vyndáte z ledničky nebo mražáku, dáte na pečící plech,  ten dáte do trouby a pak počkáte, až je jídlo hotovo. Jiná varianta je, že jídlo dáte do mikrovlnky. Sem tam uvaříte těstoviny nebo rýži a přidáte omáčku z pytlíku. Vy, kteří jste po operaci se žlučníkem, slepákem a nebo máte problém se střevama, zažíváním, asi víte, co to se mnou dělá. Jo! Zapomněla bych na fazole. Fazole furt a všude. Mám je ráda, ale všeho moc škodí.

Obchody...No, je tady jeden 99Pences - vše za 99 pencí, nebo míň (jídlo, domácí potřeby), Asda - supermarket, který má v sobě oddělení oblečení a to značky George! Už se těším, až si tam něco koupím, zatím tam mám vyhlídnutou čepičku ve tvaru sovičky. Sestře jsem včera koupila náušničky a řetízek zlato smaragdovej a je krásnej, přemýšlím, že si ho nechám. Ale já bych ho asi nenosila, maximálně jako náramek.

Minulý víkend jsme byli ve Swindonu na nákupech. A v Claire's měli slevy. Koupila jsem si zlatý náramek se sovičkama a řetízek se sovičkou. Měli i akci 10za10. Deset věcí za 10 Liber, malá toho ihned využila. A protože v nákupním centru byl Starbucks, vletěla jsem si tam pro latté. Má první návštěva Starbucks!
Ze Swindonu jsme jeli do Bristolu, kde se konala soutěž v trampolínách. Opravdu skvělý zážitek.

Dneska nám napadl první sníh. Děti říkaly, že je to první sníh po 2 letech! A zrovna se mnou! Yeay! Jsem ráda, že nasněžilo, mám ráda sníh.

Přidám ''pár'' fotek:











Boty:


Sníh:





















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.