Žehlička na vlasy

Žehlíte si vlasy? Já si žehlím jen ofinu, jelikož se mi vlasy po umytí zkroutí, se zkroucenou ofinou vypadám jak blb. Momentálně jsem ve fázi, kdy si vlasy uzdravuji. Papám prášky z DMka, dávám si masku Trend - up, od kamarádky jsem dostala šampon a kondicioner od Baley pro extrémně zničené vlasy, na konečky si nanáším tekuté krystaly. Prostě se snažím se o vlasy starat. Měla jsem je totiž dost zničené. Umývání, foukání a žehlení každý den bez péče nechalo své následky a tak se snažím vlásky zregenerovat. Není to chvilková záležitost, ale má snaha a péče o ně se mi pomalu vrací. 


Když jsem dnes vzala žehličku na vlasy do ruk, udělalo se mi zle. Popadla jsem tedy uchošťoury  krém a dala jsem se do čištění. Lupy, mastnota, přípravky na vlasy, zbytečky vlasů, to vše je, tedy bylo na mé žehličce. Jsem ráda, že mám Russellika zase čistýho.

Proprietky



Fujky!

Čistota půl zdraví


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.