DIY Christmas 16.12

Zahřejte se stylově. Návleky na ruce a nohy jsou k dostání v každém obchodě, ať už od Vietnamců počínaje a např. Terranovou, F&F, Orsay, konče... Já mám návleky dvoje. Oboje na nohy, jedny mám fialové a druhé šedé. Ty šedé jsou velké, huňaté a krásně hřejí, mám je z TRN. Ty druhé jsou fialové a na nohách jsem je neměla ani jednou, ale našla jsem pro ně jiné využití. Mám svetry s tříčtvrtečními rukávy, takže jsem si návleky určené na nohy dala na ruce. Na domácí válení se u pohádek je dle mě nejlepší tento úbor: legíny, návleky, velký svetr, mikina nebo volné tričko. 
Rozhodla jsem se, že si jedny návleky upravím dle sebe, inspiruje mě tato fotka. 

Nosíte návleky nebo se vám hnusí?



1 komentář:

  1. Návleky mám moc ráda, sama si je pletu a sklízejí velký úspěch. Ty na obrázku jsou taky moc hezké (mimochodem, píše se podle mě, ne dle mě:-)).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.