MUA

MUA

Co vlastně znamená zkratka MUA? MUA - Makeup Academy.
Nejvíce se dostala do podvědomí svými paletkami. Pardon, jednou paletkou. Znáte Urban Decay - Naked, Naked 2? Tato paletka Vás s poštou do ČR vyjde cca 50$/1 000,-Kč. 
MUA přišla s paletkou, která má stejné odstíny a vychází na: £4/124,-Kč (bez pošty). Srovnání Naked a Undressed (MUA) je plný internet. 
Takže o tomhle psát nebudu. Ani nemůžu, Naked nemám. 
Ceny jsou velmi lákavé - od £1!

Foto srovnání:


http://www.theblackpearlblog.com/2012/09/urban-decay-naked-palette-dupe-mua.html

MUU najdete i na Facebooku . Kde se denně dozvíte novinky přímo od zdroje, ženy, slečny a dámy z celého světa nahrávají své fotky líčení s produkty MUA. MUA má akci, že při určitém dosažení počtu fanoušků je akce na jejich výrobky. Nyní se počet fanoušků blíží k 38. tisícím a jakmile dosáhne počtu 40 tisíc, bude další slevová akce - 40% sleva. Já si objednávala s akcí 35% sleva. Byl to boj. Jejich stránky byly přetížené, objednávala jsem -> dala věci do košíku, zkontrolovala košík asi hodinu a půl! Dokážete si to představit, pokud jste něky objednávaly z E.L.F.. V příštím článku vám ukáži, co jsem si objednala, už se těším, až mi balíček přijde.









3 komentáře:

  1. Pro takovou parádilku jako jsem já je tvůj dnešní článek výhrou! ;-) Super informace a rozhodně s nimi naložím po svém (tzn. že "MUA" bude brzy u mě doma). ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéjda! Děkuju moc! Mám pro tebe jedno upozornění: MUA je nakažlivá! Já jsem si dělala už 3. objednávku :D

      Vymazat
  2. My už jí doma máme ...ségře jsem jí dala k Vánocům v podstatě ... :) Zatím není z toho tak nadšená jako já ..protože neví, kolik peněz by stála její značková kamarádka :D Já si určitě brzy koupím jednu pro sebe

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.