MUA objednávka



Dnes mi přišla MUA! Hurá! Ale nadšení mě přešlo, jakmile jsem balíček otevřela. BB Cream byl úplně všude a úplně na všem. Všechno bylo zapatlané. Vzala jsem tedy vlhčené ubrousky a čistila. Objednávala jsem 13.11. nedošel mi žádný potvrzovací e-mail, že přijali objednávku ani že přijaly peníze a dokonce ani, když jsem jim 2x psala, a pak se neobtěžovali mi napsat, že balíček poslali. A teď tohle... BB cream byl pro sestru, nafotila jsem ho a poslala jim další e-mail s fotkou. Jsem zvědavá, jak se to vyřeší.
Celá objednávka
            
Má MUA



BB cream

Out there plumping lipgloss - nude

Heaven and Earth palette


Pearl eyeshadow shade 7, matte eyeshadow shade 13

Matte eyeshadow shade 16, 20

Eyeshadow 13, matter 16, 20, pearl 7

Love Heart Lip balms - Sweet kiss, Sugar lips

Love Heart Lip balms - Sweet kiss, Sugar lips

Rtěnky: 15 - Juicy, 14 - Bare, 7, 16 - Nectar, 4

Matné oční stíny: shade 20

Pearl shade 7

Pudr, shade 2



Heaven and Earth

Heaven and Earth s bleskem
Nejvíc jsem unešená z rtěnek. Jsem do nich úplný blázen. Už se těším, až k nim vyzkouším i novou paletku. Ala ze všeho nejvíc se těším na to, až si to poskládám do svého koutku, kde mám všechny zkrášlovací produkty. Objednávali jste někdy z MUY? Jaké máte zkušenosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.