Diář 2013

Hon na diář 2013 je zahájen. Život bez diáře si už nedokážu představit. Začínala jsem s diářem z Top Dívky. Pamatujete si na něj? Velikost A5, barevný, tlustý, plný horoskopů, později rad, tipů a reklamy. A protože jsem byla blázen do W.I.T.C.H. koupila jsem si diář od nich. Byl krásně barevný a véééliký. Na jeden rok jsem měla 2 diáře a kupodivu jsem stíhala psát do obou. 

Letošní diář mám z časopisu JOY. Byl/je pěkný. Malý, černý s růžovou gumičkou, která brání samovolnému otevírání. Jeho velikost je praktická - vejde se mi do každé kabelky. Ale co už praktické není - má malé řádkování. Jeden týden se vejde na dvě stránky. A víkend je ušetřen na tři pidi řádečky. Copak grafiky nenapadlo, že zaměstnaná žena má napilno nejen přes týden, ale i o víkendu?

Do diáře si píši vše. Kdy jsem si něco objednala, kdy jsem to zaplatila, kdy mi to došlo, v jakém stavu. Kdy mám kontrolu u lékaře, kdy jdu na kafe s kámoškou, kdy jsem si koupila nové botičky.... prostě vše. Je to něco mezi diářem a deníčkem. Nemám ráda slovo deníček. Vždy si vzpomenu na své dětství, kdy bylo 'in' psát si deníček. Nebavilo mě to. Přestala jsem. 

Tento rok jsem si řekla, že nebudu čekat až na konec roku a koupím si diář na příští rok teď. Oběhala jsem všechny papírnictví (tři) a obchody (pět) než jsem ho našla. Je zajímavé sledovat, jak stejný diář od stejné značky, ve stejném stojanu stojí někde až o 30,-Kč více. Tento jsem si koupila v papírnictví, stál 118,-Kč. Zdá se mi to dost, ale byl nejlevnější ve své velikosti. A navíc se mi moc líbí. To bych ale nebyla já, kdybych si ho nevylepšila. 

V DMku jsem si koupila papírové ubrousky s dekorem soviček (25,-Kč). Ubrousek jsem přiložila, pravítkem jsem si nakreslila čáru, kde diář končí. 
 Odstřihla jsem ubrousek podle čáry.
Oddělala jsem dvě vrstvy ubrousku a nechala pouze vrchní potisk.
Natřela jsem diář lepidlem.
Přilepila jsem ubrousek.
Ubrousek jsem zatěžila knížkou, aby se diář nezvlnil.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.