Evian

Evian. Jedno slovo. Jeden název. A všichni ví, co to znamená. Voda. 

Voda tak čistá, jak jen voda čistá může být. Voda tak výborná, jak jen může být. Máte rády Rajec? Který je patentován přírodou? Pamatuji si, když jsem prvně pila čistý Rajec. Bez bublinek. Bez příchutě. Myslela jsem si, že je to nejchutnější a nejčistší voda, kterou jsem kdy pila. Ovšem až do doby, než jsem ochutnala Evian. A to přesněji Evian pure.


Evian ve mně vyvolává pocit luxusu, něčeho, co by chtěl ochutnat každý. Něco, co by měl ochutnat každý. Nejen proto, že voda je pro život velmi důležitá a denně bychom ji měly vypít cca 3l. Ale i pro ten pocit, že na tu chvíli, kdy mám u sebe vodu Evian, otevírám ji, liji ji do skleničky a vychutnávám si doušek po doušku a zavřu oči, připadám si jakou součást smetánky. Smetánky, která tuto výtečnou vodu pije denně. 

Evian pure je lahodná voda. Je to voda, která je jemná, řekla bych, že je vhodná i pro kojence. Je mírně nasládlá. Tedy aspoň mně přijde mírně sladká. A proč je Evian tak výborný a cenově náročný?

Malé info o Evianu:

Evian pochází z Francie. Z panenské přírody Alp. Kde se vzal, tu se vzal ve čtvrthorách ledovec, který se sesunul k Alpám, ovšem to byl jen začátek. Voda se střádala i z kapiček deště a krásných sněhových vloček. Voda se filtrovala a tak získala své minerály. 

V roce 1789 markýz de Lessert objevil v malém městečku Evian les Bains pramen Cachat a jeho osvěžující chuť, blahodárné účinky.

Evian se balí přímo od zdroje. Neprochází žádnými chemickými úpravami. Lahve a balení vody jsou pod dozorem Ministerstva zdravotnictví Francie.


Denně se provádí několik set kontrol, aby se udržela přírodní chuť a složení.

Složení vody Evian: vápník, hořčík, hydrogen, uhličitany, sodík, dusičnany a sulfáty.


Cenově se pohybuje: 0,33l/10,-Kč - 1,5l/46,-Kč.

Ano, není extrémně drahá, ale na denní pitný režim mi přijde mírně nákladná.
Ovšem pro utěšení chuťových buněk a pocitu, že piji čistou vodu z přírody, a že jsem udělala něco pro své zdraví, těch pár korun za lahev vody klidně dám.

Evian má několik podob. Můžete je vidět v plastové lahvi nebo i skleněné. Stejně tak, jako lahve Coca-Cola navrhl např. Karel Lagerfeld, tak pro Evian navrhl Christian Lacroix nebo Jean Paul Gaultier.





A nakonec, snad nejkrásnější reklama, kterou jsem kdy viděla.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.