Info

A aby ste neřekli, že sem dávám jen příspěvky 30 Day to blog, včera jsem byla opět v Rossmannovi. Zakažte mi  tam chodit! Prosím! A mám nové úlovky od Essence a nějaké věci od Baley z DM. Takže čekejte new in beauty post a časem i recenze.

Taky vám vadí sníh? Oprava - vadí mi na silnici. Proč nesněží v prosinci? Na Vánoce? Včera jsem musela jet pro mámu do práce, asi 10 km jsem jela na druhý, třetí rychlostní stupeň, chudák Rendy (moje vozítko). A ke všemu jsem musela patnáct minust stát a čekat, než vytáhnou auto z příkopu. Pak se ke mně naklonil pan policista a pověděl: ,, Slečno, jeďte opatrně, ať se Vám nic nestane.'' Uposlechla jsem a jela pomalu a naštěstí se mi nic nestalo.

 
P.S.: Neviděli jste někde tento/podobný deštník? Děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.