Essence výprodej 2. část



Prosím! Kdokoliv! Zakažtě mi chodit do Rossmann a DM drogerií. Výprodej Essence mě zruinuje! Jela jsem pro mámu do práce a řekla jsem si, že vyjedu dřív a stavím se v Ross, jestli nemají ve výprodeji Legendy, mám totiž zálusk na tvářenku.

A protože nabídka výrobků, které jsou ve slevě je odlišná, v jedné drogerii jsem si koupila to, v druhé ono.

Nekoupila jsem si jen Essence výrobky, ale i dva od Baley:

Matující krém pro smíšenou pleť:

Krém je v plastovém kelímku, zapečetěn folii. Voní po lemokách. Nejvíce mě překvapilo, že kelímek byl plný. Plný až po folii. 

A sprchový gel s vůní marcipánu:

K tomuto sprchovému gelu jsem čichala několikrát a tekly mi na něj sliny. Tentokrát jsem si ho konečně hodila do košíku, donesla domů a osprchovala se s ním. Vůně je bohužel jen při mydlení, po osušení těla jsem ji necítila. Ale určitě nezůstanu jen u sprchového gelu, ale přikoupím si i tělové mléko a deodorant.

A teď Essence.

O první várce výprodejové šílenství jsem psala zde. A co přistálo v mém košíku nyní?

1. Gelové oční linky - 03 Berlin rocks - fialová barva, základ je tmavě fialový na kterém jsou zlaté, růžové a fialové třpytky. Zní to zvláštně, ale výsledný efekt je dokonalý!



2. Lesk na rty: Stay with me: 06 - Berry me a 01 - Me and my Iccecream 

Berry me ve skutečnosti není tak tmavý, jako oficiální foto. Je asi o odstín světlejší.
Me and my icceecream je v reálu více do růžova. Swatche na ruce odpovídají.
Nejdříve jsem se obou barviček bála, ale není se čeho bát. Pokud si nedáte silnou vrstvu. Lesky jdou dobře rozetírat, časem si zvyknete i na aplikátor.

3. Essence rtěnka In the nude 52


 Na tuhle rtěnku jsem četla jen samou chválu. Dokonce mi ji doporučila i kamarádka, která normálně nepoužívá žádné lesky ani rtěnky. Je velmi příjemná. Bohužel nebyla v akci, stále 54,90.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.