Rtěnky

Rtěnky jsem asi ještě před půl rokem vůbec nepoužívala. Přesně si nepamatuji, kdy přišel zlom, ale už mám pěknou zásobičku. Rtěnky používám častěji, než lesky. Přijdou mi to přirozenější a nenucené. Mám ráda nude a matné barvy. Ale myslím si, že každá žena by měla mít i červenou rtěnku, která se jí hodí k barvě pleti, vlasům, očím a laku na nehty. Já tu svou našla v Oriflamu. Je perfektní! Je matná, nádherně voní a je jako balzám. Další mám Nyx- Pumpkin pie. Rtěnka je tělové barvy, ale vadí mi, že se vpíjí do vrásek na rtech. Moje nejoblíbenější je od Avonu - Iced champink. Barvička je krásně růžová, lekla jsem se, že bude růžová až moc, ale není. Na rtech zanechá růžový matný nádech. Rimmel Latino mi už takovou radost nedělá. Moc růžová, moc třpytek, divná chuť. Savannah je rovněž od Oriflamu. Moc pěkná barva, rty hydratuje, ale bohužel ji na rtech nesnesu moc dlouho. Začnou mě pálit. Wild west je taky od Oriflamu :D tuhle barvu miluji! Používala jsem ji denně, ale teď si ji šetřím, protože už není k prodeji. Krásně voní po malinách. Poslední rtěnku jsem dostala od sestry. Nějak ji moc nepoužívám, nevím proč. Barva v balení je mírně duhová. Rty zbarví jen mírně, skoro neviditelně, asi ji budu používat častěji.


Bez blesku

S bleskem

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.