Ovocný lesk na rty Lychee od Oriflame

Oficiální text: Nový lesk na rty s ultra lesklým složením! Vyberte si ze 6 ovocných barev s lákavými příchutěmi. Lesklé, průsvitné odstíny mají nelepkavé složení. Vaše rty budou vypadat i chutnat fantasticky! 12  ml

Lesky na rty jsem vám ukazovala zde. Do mé sbírky včera přibyl další přírustek od Oriflameu. Je to novinka od katalogu 17/2011. Stojí 79Kč, tak jsem si řekla, že ho vyzkouším. Nejdřív jsem nevěděla, který si vybrat - chtěla jsem všechny.
Hruška, Liči, Broskev, Meloun, Třešeň, Hrozen
Odstínů je dohromady šest. Při výběru jsem měla problém s barvou a vůní. Bála jsem se, aby barva nebyla moc růžová, nebo fialová, ale když jsem viděla lesky ve skutečnosti a s mými zkušenostmi s barevnou škálou Oriflamu v katalogu a v reálu jsem si řekla, že je to stejně jedno. V katalogu je vše upraveno, aby si to zákazníci koupili.

Koupila jsem si odstín Liči. Liči jako ovoce mám ráda a i jeho vůni mi přijde příjemná. Lesk v ohledu vůně nezklamal. Vůně a obal je asi to jediné, co se mi na něm líbí. Barvu jsem čekala víc růžovou, bohužel je spíš průhledný. Nemám ráda průhledné lesky.

V oficiálním textu se píše: nelepkavý a že má skvělou příchuť. Souhlasím s tím, že je nelepkavý. Ikdyž, rty se lepí, ale opravdu malinko. S tou příchutí je to už horší. Pokud ho na rty nanesete víc, zateče vám do vnitřku úst. Pokud si třeba i náhodou olíznete rty, napijete se, prostě jakýmkoliv způsobem se vám lesk dostane na jazyk, budete mít chuť lesk vrátit, vyhodit, sundat si ho. Není to chuť, je to pachuť! Opravdu hrůza. Na jazyku štipká, chutná jako prostředek na nádobí. Jako prošlý prostředek na nádobí. Ale asi za pět sekund to odezní.


Ještě pořád přemýšlím, jestli si objednám další, nebo jestli si koupím jiný a jinde.




Barva vypadá jemně narůžovělě, na rtech vypadá přirozeně. Záleží na pigmentaci vašich rtů. Lesk neobsahuje třpytky!

1 komentář:

  1. Měla jsem možnost vyzkoušet hrušku a je "boží" konzistence opravdu dost hutná a lesk se nestírá, dlouho vydrží a nádherně voní, navíc se dá sehnat v akci i za míň ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.