W7 Prime Magic Face Primer Camera Ready

Po bázi pod makeup jsem pokukovala už hodně dlouho. Bylo mi nějak jedno, jakou a za kolik. Na ebay jsem narazila na tuhle. Je od britské kosmetické společnosti W7.
Recenze na Google i YouTube byly více, než dobré. Byla srovnávána i s dražšími primery. Řekla jsem si, proč ne a bázi koupila (£4.65). Na výběr je z několika barev: Fialová - Anti-Dull skin Balacing a Zelená: Anti - Redness. Obě dvě báze jsou po vymáčknutí z tuby barevné, ale při kontaktu s kůží se jejich barva přizpůsobí.


Doma ji mám přibližně měsíc. Zkusila jsem ji jak s makeupem, tak s BB krémem. Konzistenci báze můžete vidět na fotografii výše. Myslím, že se mi ji podařilo zachytit velmi dobře.

Primer je na silikonové bázi. Pokožka je díky silikonu krásně jemná a hebká. Ano, jako děcká prdýlka. Je krásné, mít tak jemný obličej. Kdyby jste věděly o krému, který to dokáže, dejte mi prosím vědět do komentářů, děkuji!


Při vymáčknutí z tuby se báze ''rozletí'' na všechny strany. Většinou ji vymáčknu více, než bych chtěla/potřebovala. Při nanášení na obličej používám ruce. Ty mi zjemní  taky, takže nevím, kde primer mám a kde ho musím ještě nanést. Zkoušela jsem ji nanést houbičkou, štětcem, ale ani to nepomohlo. Makeup vypadá prvních pár hodin skvěle. Musí se ovšem opatrně, protože pokud nanesete na bázi moc makeupu, jdou vidět i ty nejmenší chloupky, co máte na obličeji. Nevidíte póry, pleť jako panenka z porcelánu. Ale!


 Po pár hodinách (asi čtyřech+) jsem se začala lesknout. Nejen v oblasti T-zóny, ale i v oblasti pod očima. Pudr nepoužívám asi půl roku, ale při používání této báze jsem ho musela opět šoupnout do kosmetické taštičky na cesty. To by ještě nebylo tak hrozné. Nevím, jestli to souvisí s touto bází nebo je to jen shoda náhod, ale óóó - moje - póry! Jedna velká katastrofa! Dříve mi stačilo se jen odlíčit, vyčistit pleť, krém na noc, dvakrát týdně maska nebo něco ''extra'' a vše bylo v pořádku. Sem tam jsem si 'rýpla', protože ty  černé tečky, všichni to známe. Všechny nás to baví, ikdyž říkáme, že ne.

Dříve jsem měla černé tečky na nose, ale s častějším používáním báze se mi póry začaly ucpávat a udělaly se mi pupínky i na bradě a čele. Já těmto oblastem říkám ''minové pole''. Jsou malé, někdy velké, zákeřné a nejdou ven a když už, tak je to výbuch! Jakmile mi jednou začnou, těžko se jich zbavuji. Pokud máte problém s pletí - NE! Pokud máte mastnou pleť, tato báze vám bohužel nepomůže.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.