Vlasy - trendy, návody

Vlasy mají být korunou krásy u ženy. Mnoho žen chce mít krásné, dlouhé a zdravé vlasy. Mně se to bohužel nedaří. Pokaždé, když mi vlasy dorostou nad lopatky, začnou se mi roztřepávat konečky a musím je zkrátit na ramena. O vlasy se starám, pečuji o ně a je to znát. Za jejich zlepšení mohu poděkovat olejíčku od Baley a pravidelným maskám.

Dnešní příspěvek je pro ty, které mají dlouhé vlasy a nevědí, co s nimi.

Five strand braid - zkoušela jsem, vypadá to opravdu luxusně!



Knotted messy side braid - i tento cop jsem zkoušela, chybí mi mé vlásky.


Cute twist & braid hair - tenhle účes mi přijde hodně dívčí, romantický a pro jakoukoli délku vlasů.




A jaké vlasy se nosí léto 2013 dle modních návrhářů?

Super straight - viděno u: Emilio Pucci, Lacoste, Michael Kors, Yves Saint Laurent


Wet look - já nevím, mně osobně to příjde něco mezi olejem na smažení a vodou, ale mohli jsme vidět u: Alberta Ferretti, Christopher Raeburn, Jason Wu


Retro glamour - mám pocit, že retro prostě z mody nevyjde. Všimnout jsme si mohli: Celine, Moschino


Low slung buns - bobci nám zůstávají a přesunuli se o jedno patro níž. Poděkovat za to můžeme: Givenchy, Chanel, Gucci

Low ponies - pro ty, kteří mají krátké vlasy nebo je z vysokého a utaženého ohonu bolí hlava. Za méně prášků proti bolesti hlavy děkujte: Acne, Alexander Wang, Chloe, Christian Dior


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.