Glamour

Glamour je No1 časopis v UK. Dubnové číslo (No145) je me druhe. Mám v plánu si každý měsíc koupit jeden nebo dva časopisy a dovézt si je domů. Jedno číslo stojí 2libry a má 316 stránek! Když si vzpomenu na časopisy v ČR, ktere stoji rovněž 60Kc a počtem stránek jsou o pulku chudší, někdy i více, než polovinu. Mám strach, že ho celý ani neprectu! Nejsem zvykla na takove množství stránek.

Reklamy jsou součástí všech časopisů, proto ani tento není vyjimkou. Ale víte co? Reklamy mi nevadí, ráda se na ně podívam, možná to bude i tim papírem, který mi dava pocit,že se divam a otacim stránky luxusního katalogu, časopisu. Stránky jsou pevné a leskle.

Dáreček! Součástí tohoto čísla byl Percy Reed Finishing Polish for hair. Mrzí me, že neměli olejicek, ale udělám nálet na Asdu a snad najdu číslo s olejickem. Šampon a kondicionér nepotřebují.Konzistence je jako kondicionér. Co me zarazilo, byla vune. Když jsem přiblížila svuj nos, očekávala jsem ovocnou-květinovou vůni, ale ucitila jsem zubní pastu. Tohle si na vlasy nedám! Prolistovala jsem časopis a dala jsem tubě další šanci. Jop, pořád cítím trochu zubní pasty, ale tentokrát s nádechem pasty, ale ne na zuby, nýbrž na vlasy. Zkusila jsem tedy,.Co to udělá s mými vlasy a byla jsem překvapena. Po úpravě, ehm, prohrabla jsem vlasy a výsledek byl Wau!

Glamour a L'oreal udělali moc pěknou brožuru s trendy pro vlasy,nehty a makeup. Pokud budete chtít, brožuru vam celou nafotim.










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.