Fishtaial braid

Fishtail braid   

Nebo chcete-li česky rybí kost. Je poslední dobou velmi oblíbená úprava vlasů. Jakmile se jej naučíte, nejenže vás to potěší, že umíte něco nového, ale budete ho nosit furt. Tento cop se hodí jak do školy, na nákupy, posezení s kámoškou, tak i na schůzku s vaším vyvoleným, či noční akci. 
Pro začátek doporučuji postupovata dle videa, které jsem přidala níže. Je od Lauren Conrad (26), kde moc pěkně ukazuje postup. Je to asi nejlepší návod, který jsem na internetu našla. Pokud budete postupovat dle ní, naučíte se cop za malou chvíli.

        


Rybí kost sluší všem barvám vlasů. Nemusíte mít dlouhé vlasy, jako má Lauren nebo Nina. Já mám vlasy nad lopatky a kostička mi jde taky uplést. Přidala jsem fotky abyste si byly jisté, že budou slušet i vaším vlasům.
Nina Dobrev (The Vampire Diaries)
Diana Agron (Glee)
Jennifer Stone (Wizards od Warely Place)
Mé rady:
- Zkuste ho uplést u někoho jiného (mamka, sestra, kamarádka)
- Pokud máte sestříhané nebo kratší vlasy, cop svažte do gumičky, kterou později přestříhnete.
- Při rozdělení na dva základní prameny doporučuji na tyto prameny nanést gel na vlasy nebo vosk.
- Cop pořádně utahujte - déle vám vydrží.
- Konec copu zakončete gumičkou ve stejné nebo podobné barvě vašich vlasů.
- Gumičku na konci obmotejte pramínkem vlasů aby nebyla vidět a pramínek zafixujte malou pinetkou, kterou zapíchnete do copu.
 - Dokončený cop přelakujte lakem na vlasy.
- Pokud se vám nelíbí, můžete ho roztáhnout do stran (jako to dělá na konci videa Lauren), získáte tak nový vzhled.
- Rybí kost nemusíte dělat ze všech vlasů, ale můžete vzít dva pramínky vlasů nad ušima a uplést si dva copy a na temeni hlavy je svázat dohromady gumičkou.
- Vlasy si můžete vyžehlit/natočit a kostičky si uplést ze spodních pramenů.
- Vlasy můžete vyžehlit aby se vám s nimi lépe pracovalo.

Můj první rybí cop, který jsem kdy upletla bylo na mamce (foceno telefonem).


2 komentáře:

  1. Jéje, co já se natrápila, když jsem si loni usmyslela se jej naučit a pořád mi to nešlo!

    Postupy, fotky, videa-nic. Pořád mi to v hlavě nesepínalo, ale nakonec se povedlo. Nemám ráda ten pocit, když něco nechápu a přitom vím, že na tom nic není :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nemluv! :D Já to tolikrát zkošela a nešlo mi to :D Tak jsem s tím sekla, ale pak jsem se naštvala, zjistila, kde dělám chybu a teď jsem na sebe tak pyšná, že to umím :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.