Den 6

Den 6 - Co nabudí tvou fantazii

Já jsem člověk, který má fantazii doopravdy bujnou. Pamatuji si, jak jsem četla knihy Harry Potter a před spaním jsem si představovala, jak jsem studentem Bradavic, pomáhám Harrymu, Hermioně a Ronovi s řešením domácích úkolů, milostných věcí, ale i přijít na to, kde se Lord Voldemort nachází a jak ho zabít aby konečně v čarodějnickém světě, který je některým mudlům skryt. Můj nejoblíbenější knižní díl je: Vězeň z Azkabanu. 


Další věci, které nabudí mou fantazii jsou: 

  • písnička (ploužák na který tancuji s klukem, který se mi líbí, rocková pecka, která mi duní z auta a já se proháním po černé silnici se sluncem za zády)

  • oblečení (nové, které jsem si právě pořídila, nebo i to, které nemám, ale líbí se mi v obchodě - vidím, jak v něm tancuji v klubu a všich ni se za mnou otáčí, protože mi to sluší)

  • boty (nové botičky, které by se krásně vyjímaly v mém botníku. dělaly mi pěknou nohu...)

  • obrázek/fotka (ať už přírody - les, louka, hrad...kde ležím, čtu si knihu, stanuji s přátely; tak i úplně cizích lidí, kteří si užívají prázdniny) 

Má fantazie nezná hranic. A co ta vaše?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.