Den 4

 Den 4. - Tvá oblíbená knížka

Dneškem pokračuju v 30-ceti denní výzvě. 
Dnešní otázka zní: Tvá oblíbená knížka. Která je ta moje? Těžko říct. Přečetla jsem hodně knih. Některé se mi líbily více, některé méně, u některých jsem zapomněla, že jsem je vůbec četla a to se mi i líbily. Mám strašnou paměť. 

Knížka, která mě pobavila a to nejméně 3x. Vlasním první i druhý díl, časem bych si chtěla dokoupit i třetí a čtvrtý. 
Knížka se jmenuje: Deník odbarvené blondýny. Autorkou je Eva Aichmajerová, ale píše pod pseudonymem Božena Svárovská. Evu nemám v oblibě. Osobně jsem se s ní nesetkala, tudíž soudím jen dle jejího vystupování v TV. 


Oficiální text: Bondýnka Božena Svárovská glosuje dění kolem sebe i radosti a strasti osobního života. Jak se jedna žena vyrovná se špatným sexem, plastickou operací, smrtí otce, sexuálním harašením a nabídkou k sňatku? A proč jméno Božena není dobré, když chcete dělat kariéru v médiích a hledáte lásku snů?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.