Den 28

Den 28 - Tvé fobie

Každý z nás má nějakou fobii. Něco, čeho se bojí, co by nikdy nechtěl zažít, potkat. Já mám respekt z pavouků. Dříve jsem ho měla i z hadů, ale když jsem se s kamarádem koukala na film - Paranormal activity 1, tak mi jednoho položil na břicho. Od té doby mi nevadí. 
Nebojím se ani myší, ale mám panickou hrůzu z toho, že v zimě uklouznu na ledu nebo na chodníku. Neděsí mě to, že se ztrapnim, ale to, že spadnu, že si něco zlomím nebo že si zase vyrazím dech. 

Čeho se bojíte vy?


2 komentáře:

  1. Asi to není nejtypičtější fóbie, ale bojím se sršní :) Na mém blogu probíhá giveawy, kdyby ses chtěla zúčastnit:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, sršní? To slyším prvně! Děkuji, ráda se zúčastním :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.