Den 19

Den 19 - Rande tvých snů

Rande mých snů? Já ani takové žádné nemám. Vše mi přijde jako klišé. Kino, restaurace, kavárna, park... Teď mě napadá možná muzeum, výstava obrazů, fotek. V kině si moc nepopovídáme. V restauraci by se mi klepaly ruce a cinkaly příbory. V kavárně bych se polila kávou. V parku bych šlápla do krásně tvarovaného a hnědého surprise.

Teď mě napadá, projížďka autem. Ano, taky klišé, ale nějak mi to vadí míň, než kino.

Á nébó škola driftu, minikáry (vlezla bych se tam?!), hokejový, basketbalový zápas. Ale aby jste si nemysleli, že jsem kluk, tak bych byla pro i nějakou romantiku. Třeba večer rozložit deku na louku, zahradu, pozorovat hvězdy, povídat si... A s každou hvězdou, která spadne si něco přát. 


Jaké je vaše vysněné rande? Nemusí být první. Třeba i výročí. Shodli jsme se v něčem?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.