Den 17

Den 17 - Svatba tvých snů

Na svatbu nemyslím. Nemám si koho brát a zatím ani nechci. Svoboda mi vyhovuje. Ale lhala bych, kdybych nikdy nepřemýšlela nad tím, jakou svatbu chci. Nad tím, jakou svatbu chci mít přemýšlí snad každá holčička.

Zatím mám tři návrhy:

1. Zima

 Na svatbu v zimě si jen tak někdo netroufne. Každý chce mít krásné teplé počasí za sivtu sluníčka. Asi jen já jsem takový blázen, že ji chci mít v zimě. Jen si to představte. Ke kostelu vás vezou saně tažené koňmi, možná i rolničky. Vše by bylo krásně bílé, čisté. Samozřejmě i výzdoba sálu, kde by se slavilo musela být upravena do zimní nálady. Vidím to na bílé šaty antického stylu, nechci žádnou šlehačku. A ty šaty by na sobě měly květy - fialovo žluté nebo jen fialové...

Osvětlení navodí tu správnou atmosféru.

Saně tažené koňmi musí být.


2. Tuning wedding

Chtěla bych svatbu, na kterou mě přiveze krásně vytuněné auto. Já bych byla v posledním autě - v tom nejkrásnějším. Přede mnou by jela kolona dalších tuning aut. Gumy by pištěly, repráky dunily, neony svítily, lidi by se bavili. Já osobně jsem o takové svatbě ještě neslyšelam ale když můžou mít svatbu motorkáři - kolem dokola motorky, proč bych já nemohla mít car tuning wedding? Víte, jak by lidi čučeli, co se to děje? Proč tolik hulvátů, pirátů silnic, jak jsou tuningáři často nazýváni jedou v koloně a ke kostelu? Kdo nezažil to, jak padesát tuning aut jede v koloně a pokaždé někdo zastaví na křižovatce, aby nás nikdo nerozdělil, nepochopí... Tohle se musí zažít a mít k autům i tuningu vzath. To já mám. Byl to krásný pocit, tuning cluby jsou jako rodina. Je to krásný pocit vědět, že někam patříte, že pokud máte jakýkoliv problém, víte, že můžete klukům zavolat a oni vám poradí, seženou potřebnou věc...

Subaru Impreza STI.

Chevrolet Camaro


3. Svatba v noci

Svíčky září cestičku k oltáři. Znáte větší romantiku? Svíčka, kam se podíváš, hlavně se dívej, ať nechytneš! Vzít se pod rouškou noci, za svitu hvězd a měsíčku. 



4. Svatba v lese
Tento způsob mě napadl při psaní článku. Klid, všude zeleň, sem tam komár, klíště, ale jít k oltáři za zvuku kytary, flétny, houslí... Samozřejmě si svatbu v lese můžu udělat i v zimě nebo v noci, čímž si splním více přání. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.