Catrice Hidden World

Nová kolekce Catrice - Hidden World je k dostání v Rossmann drogerii. Včera jsem byla na obchůzce, hlavně zjistit, jestli už není ve slevě Essence - Legends of the sky, ale zatím ještě ne. Mám zálusk na tvářenku a možná i hnědou rtěnku. Ale zpět ke Catrice.


Promo letáček se mi nelíbí. Hlavně modelky s růžovými stíny kolem očí. Nikdy jsem nebyla příznivcem takového líčení a nejspíš mu v blízké době ani na chuť nepřijdu.

Barvičky samy o sobě se mi líbí. Přijdou mi velmi ženské, přirozené a jarní. Vykouzlí decentní, romantické líčení jak do školy, práce tak i na večeři s přítelem nebo kamarádkami.

Prosvětlující báze: Vyhladí drobné nerovnosti a nedokonalosti pleti. Takže bude vypadat svěží a jasná.



Pěnová tvářenka: K dostání v jednom odstínu.




Pěnové oční stíny: 

Z hora: 02 Yes, I Wood!  
            01 Wood You Follow Me?
            03 Rosy&Cosy




Lesky na rty:
Zhora: 01 Yes, I Wood!
              02 Walk On Air
              03 Rosy&Cosy 




Laky na nehty:

 Z leva: 01 White and Seek
             02 Walk On Air
             03 Wood You Follow Me? 


Kosmetické zrcátko:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.