Značka F&F

S Britskou značkou F&F se setkal snad každý z nás. Najdeme ji v obchodím řetězci Tesco a to již od roku 2008. Od 30. září 2010 i v pražském Palladiu, na Náměstí Republiky. V současné době je značka F&F dostupná v 11 zemích světa, což dle mého názoru není mnoho. Těmi vyvolenými jsou: Česká republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Velká Británie, Irsko, Turecko, Malajsie, Thajsko, Čína a Korea.

Tato značka je charakteristická tím, že má oblečení dostupné pro kluky, holky, pány i dámy. A to od velikosti XS - XXXL.

Oblečení F&F se dále dělí na:
  • F&F Black – pro milovníky elegance


  • F&F Blue – neformální móda pro každodenní nošení


  • F&F True – moderní oblečení pro ženy ve velikostech 46 - 56

  • F&F Basics – oblečení pro každý den za skvělé ceny

  • F&F Baby, F&F Kids, F&F Teen –oblečení pro kluky i holky. Pro formální i každodenní nošení.

Oblečení je moderní, cenově i kvalitně přijatelné. K dispozici je i spodní prádlo. Vyberou si majitelky většího i menšího pozadí a poprsí. Máte raději krajky nebo obyčejné a pohodlné? Můžete si vybrat z několika druhů i barev.




Nově je přidán do sortimentu i madeup, který zahrnuje řasenky, stíny, laky na nehty, rtěnky, parfémy... A protože k dokonalému outfitu patří i doplňky a galanterie, F&F nabízí i toto. Každý z nás chce pěkně vypadat, ale mít i útulný domov. K dispozici jsou i bytové doplňky - skleničky, svíčky, povlečení, ručníky...





Co mám na F&F nejradši já? Nejspíš to, že rifle, které stály původně osm set ve slevě stojí kolem tří set korun. Mé nejlepší skinny jeans jsou právě odtud a stály mě asi sto osmdesát. Co se mi na F&F moc nelíbí? Že se oblečení vytahá, po jednom vyprání mi trička ztrácí tvar, jeansy se mi vytáhly, nebo že bych zhubla? Neutrální pocit mám z toho, když vidím slečnu, která má stejnou věc, co jsem mám i já. Potěší mě to, že si tu věc, třeba tričko oblíbila i jiná slečna a že jí sluší. Tajně doufám, že sluší i mně. Snad vás článek alespoň trochu zaujal.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.