This or that makeup tag

Je seznam otázek, na které je většinou jednoslovná odpověď, ale já ji roztáhnu i na větu. Díky tomuto kvízu se můžete dozvědět více info o tom, jaké makup vychytávky používám nejčastěji.
Tato 'hra', kvíz je vídána spíše v zahraničí. Můžete ji hrát i se svými přáteli a téma změnit z kosmetiky na muziku, kluky, filmy...

Tvář 





Tvářenka nebo bronzer? Já mám jen bronzující kuličky od Giordany Gold, ani v létě je nepoužívám. Vlastním dvě tvářenky, ty používám třeba týdny v kuse a pak zase na dlouhou dobu zůstávají zavřené.
Lesk na rty nebo rtěnku? Jak kdy. Mám období, kdy s sebou nosím jen rtěnku, jindy zase lesk. Momentálně je to rtěnka - Wild west od Oriflamu.
Oční linky nebo řasenka? Řasenka! Oční linky bez řasenky by vypadaly zle. A díky řasence se mé řasy sem tam dotýkají nebe.
Rozjasňovač nebo korektor? Ani jedno.
Neutrální nebo barevné oční stíny? Spíše neutrální - hnědé. Ale když mám chuť, tak si dám i fialové nebo zelené, černé, stříbrné...
Sypké nebo zapečené oční stíny? Zapečené.

Nehty

Dlouhé nebo krátké? Krátké.
Akrylové nebo přírodní? Přírodní. Nesnáším akrylové, umělé a všelijaké ozdoby mi přijdou nevkusné. Každá druhá nehtařka si myslí, že jí stačí UV lampa, akryl, pár štětců, pokusů na kamarádkách a je z ní hotová nail art umělkyně. Viděly tyto slečny videa a fotky, jak můžete dopadnout? Ne? Tady  máte odstrašující případy - doporučuji kliknout na 0:30.
Světle nebo tmavé? Oboje! Podle nálady.


Tělo
Parfémy nebo tělové spreje? Parfémy - vydrží déle a intenzivněji voní.
Krém nebo tělové máslo? Tělové máslo jsem nezkoušela, takže krém.
Sprchový gel nebo mýdla? Sprchový gel, vadí mi, jak mi mýdlo klouže ve sprše z rukou. Ale tuhé mýdlo mám raději, než tekuté.



Fashion
Jeany nebo tepláky? Tepláky doma, jeany ven.
Dlouhý vs krátký rukáv. V létě krátký v zimě třičtvrteční.
Šaty nebo sukně? Šaty doma a sukně mezi lidi. Ale moc nenosím ani jedno.
Pruhy nebo bez vzoru? Mám ráda oboje, takže nastejno.
Žabky nebo sandále? Žabky. Mám jich několik.
Šátky, šály nebo čepice? Šátky, šály a čepice mám moc ráda, ale víc nosím šály.
Bunda nebo kabát? Těžko povědět. Mám ráda koženou bundu - rock styl a kabát jako ležérní.



Vlasy
Kudrnaté nebo rovné? Mám raději rovné, ale dle mých přátel mi víc sluší vlnité.
Drdol nebo cop? Drdol, pro mě je pohodlnější.
Lak na vlasy nebo gel? Lak na vlasy, gel mi vlasy zmašťuje.
Dlouhé nebo krátké? Líbí se mi jak krátké, tak dlouhé. Ale jednoho dne bych chtěla dlouhé.
Světlé nebo tmavé? Tmavé mi sluší, ale líbí se mi i zrzavá barva.
Svázané nebo rozpuštěné? Svázané, ale až je budu mít dlouhé, budou rozpuštěné.

Déšť nebo slunce? Dle nálady. Pokud je mi smutno, tak déšť, jinak bez slunce by nebylo pěkně a teplo.
Léto nebo podzim? Asi oboje nastejno.
Jaro nebo zima? Stejně. Mám ráda všechny roční období.
Čokoláda nebo vanilka? Záleží, co. Zmrzka - vanilka, svíčka - čokoláda.
Auto nebo motorka? Auta! Jsem do nich trichu blázen.

Doufám, že vás to trochu zaujalo a nenudilo. Byla sranda odpovídat na otázky a nepřemýšlet. Prostě raz, dva, tři ... odpověď!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.